Ken jij Green gypsy al? (incl. winactie!)

Ken je de toffe webshop van Green Gypsy al? Zij verkopen eerlijke producten zonder onzin, onnodige e-nummers of toevoegingen en hun assortiment bestaat uit pittige specerijen, mengsels voor zoetigheden en frisse (ijs)theetjes.🍹De speculaaskruiden en pumpkin spice worden onder andere in de Classic Cheesecake en in de Oaties gebruikt voor net dat beetje extra smaak!

 


Zelf mocht ik laatst het Bakpakket ontvangen. Pakketjes krijgen is leuk, maar met zo'n leuk pakket van Green Gypsy erin natuurlijk nog veel leuker! Ik voelde me zelfs een beetje jarig (nog lang niet hoor, 9 mei pas..). Het pakket bestaat uit 4 kruiden en één losse thee, waarvan ik al een aantal keer heerlijk frisse (suikervrije) ijsthee heb gemaakt. De kruiden kun je goed gebruiken voor in zelfgemaakte taarten en koekjes en komen dus goed van pas voor Bites & Pie. Er zijn meerdere pakketten beschikbaar in de webshop, maar je kunt ook je eigen pakketje maken en kado geven: origineel én persoonlijk.


Naast de webshop is er ook een leuke Blog aan Green Gypsy verbonden. Hierin lees je alles over de avonturen van de twee meiden, leuke recepten en persoonlijke verhalen. De moeite waard om eens een kijkje te nemen!

 

 

In samenwerking met Green Gypsy mag ik een bakpakket weggeven (foto) t.w.v. €27,95 wat bestaat uit 4 kruidenmixen en één theetje in een schattig houten kistje. Een superleuk pakket dat je kunt gebruiken voor je eigen gezonde baksels of zelfgemaakte citroenijsthee! 🍋Wat moet je doen om kans te maken?

1. Like Nathalie's Bites & Pie en Green Gypsy op Facebook
2. Deel dit bericht op Facebook
3. Om extra kans te maken kun je op Facebook een reactie achterlaten waarin je vertelt waarvoor jij de kruiden zou gebruiken 👇🏻


Over een week wordt de winnaar bekend gemaakt. Succes!

Reactie schrijven

Commentaren: 0

contact

Heb je vragen, opmerkingen of ideeën? Ik hoor graag van je!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.